Umiejętności, które posiadamy umożliwiają modyfikację i dostosowanie parametrów technicznych LAMP, z wersji Angielskiej i Amerykańskiej na Unijną.
Usługę wykonujemy, tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Przed polerowaniem dokonujemy pomiaru natężenia światła i sprawdzenia szczelności obudowy.
Polerowanie reflektorów odbywa się na samochodzie, który jest odpowiedno zabezpieczony.
Przy pomocy profesjonalnych narzędzi i materiałów polerskich usuwamy zmętniałą, pożółkłą warstwę poliwęglanu, aż do uzyskania efektu lustra.
Polerowanie odbywa się maszynowo z zastosowaniem profesjonalnych środków, po czym reflektory zabezpieczane są specjalnym środkiem ochronnym zapobiegającym ponownemu zmatowieniu.
Na koniec polerowania nakładamy specjalną warstwę ochronną przeciw promieniowaniu UV.
Proces Regeneracji w naszym Warsztacie wygląda następująco:
Polerowanie odbywa się mechanicznie z zastosowaniem profesjonalnych środków .
Na koniec nakładamy specjalną warstwę ochronną przeciw promieniowaniu UV.
Przypis; Policja ma prawo odebrać Dowód Rejestracyjny Pojazdu ze względu na złe oświetlenie.
Podczas kontroli drogowej brak właściwego oświetlenia powoduje odebranie Dowodu Rejestracyjnego. Jazda nocą przy złym stanie oświetlenia jest dokuczliwa dla każdego kierowcy.
Przyczynami utraty sprawności świetlnej, są: zmatowienie i utlenienie poliwęglanu na zewnętrznej powierzchni klosza. Zabrudzenie wnętrza reflektora spowodowane jest nieszczelnością lub źle działającym systemem wentylacyjno- odpowietrzającym.
Kurz zasysany do wnętrza reflektora, osiada na elementach optycznych, takich jak: wewnętrzna strona klosza, odbłyśniki główne i odbłyśniki soczewkowe, płaska i wypukła strona soczewki. Kurz na nich tworzy bariery swobodnego przewodzenia promieni świetlnych.
Wilgoć przedostająca się do wnętrza nieszczelnego reflektora, sprzyja przyklejaniu się kurzu i tworzeniu powłok.
Szczególnie na rozgrzanych optycznych elementach, powodując degradację odbijających światło powłok na odbłyśnikach.
Konsekwencją nieszczelnego reflektora jest stojąca w nim woda, która powoduje wytrawienie i odbarwienie lustrzanych elementów Lampy.
Większość lamp wykonana jest z poliwęglanu i z biegiem czasu pod wpływem warunków atmosferycznych, matowieją i żółkną.